Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рижков C$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Рижков C. C. 
Алгоритм визначення категорії екологічної небезпеки прибережних ділянок акваторії лиманного каналу [Електронний ресурс] / C. C. Рижков, В. Л. Тимченко, О. Л. Гіржева, І. В. Тимченко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 7. - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_7_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 979.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Рижков C. C. 
Розробка суднових систем очищення повітря від краплинної вологи [Електронний ресурс] / C. C. Рижков // Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування. - 2017. - № 1. - С. 63-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnuk_2017_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.326 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шевцов А. П. 
Розробка високоефективної суднової системи очищення повітря від краплинної вологи [Електронний ресурс] / А. П. Шевцов, C. C. Рижков // Авиационно-космическая техника и технология. - 2018. - № 5. - С. 42–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2018_5_9
Досліджено один з напрямів підвищення техніко-економічних й екологічних показників двигунів та енергетичних установок шляхом очищення повітря як робочого тіла від краплинної вологи. Розглянуто перспективні методи сепарації аерозольних середовищ з використанням градієнтної інтенсифікації процесів переносу в прикордонних шарах багатофункціональних поверхонь. До багатофункціональних поверхонь відносять поверхні з коефіцієнтом компактності більше ніж 2000 м<^>2/м<^>3, які характеризуються підвищеними теплообмінними і сепаруючими властивостями. Характерною особливістю розроблених сепаруючих профілів є поєднання хвилеподібної частини з плоскими вхідними та вихідними ділянками. У зборі сепаруючі профілі утворюють криволінійні канали з низкою послідовних конфузорних і дифузорних ділянок. У дифузорних ділянках виникають відривні зони зі зворотною течією газу. Плівка рідини, що виникає внаслідок осадження крапель, потрапляючи в ці зони, сприймає вплив вихорів, які протидіють руху плівки у напрямку основного потоку і сприяють її стоку під дією сили тяжіння. Виконано дослідження газодинаміки та коефіцієнтів осадження сепараційного профілю. Розраховано коефіцієнт осадження краплинної вологи для швидкостей потоку 5, 10, 15, 20 м/с у сепаруючих профілях з радіусами 5, 10, 15, 20, 25 мм. Встановлено, що вихрові зони забезпечують повне відведення вловленої води з поверхні гладкого профілю до певної швидкості - 5 м/с. Перевищення цієї швидкості, призводить до виносу частини води з вихрових зон. Для запобігання вторинного обводнення потоку на плоских ділянках сепаруючого профілю, передбачені водовідвідні елементи. Розроблено конструктивні рішення та узагальнена схема суднової системи очищення повітря від краплинної вологи для витрат повітря від 20 до 2000 м<^>3/годину. Впровадження фільтрів на основі градієнтних технологій дозволить підвищити надійність, ресурс суднового енергетичного обладнання та його елементів. Це сприятиме створенню високоефективних енергоресурсозберігаючих технологій та ефективних конструктивних рішень для широкого класу градієнтних сепараторів суднових енергетичних установок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.293 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського